نمایندگی پارچه دیواری
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نمایندگی پارچه دیواری

 

شرکت دکوراسیون آرین آرایه نمایندگی شرکتهای داخلی و خارجی پارچه دیواری می باشد. نمایندگی پارچه دیواری در تهران شرکت آرین آرایه بزرگترین برند دکور کابینت در ایران میباشد و در همه جای تهران نمایندگی دارد و در هر نقطه از تهران که هستید تماس بگیرید نمایندگان ما برای بازدید به محل مورد نظر مراجعه میکنند.

پارچه دیواری را از کجا تهیه و نصب کنیم ؟

 

شرکت آرین آرایه مفتخر است که کار فروش و عرضه و نیز نصب پارچه دیواری را به طور اختصاصی و بسیار حرفه ای در تهران و شهرستان ها هدایت کند. برای تهیه و خرید پارچه دیواری و نیز نصب پارچه دیواری با شرکت آرین آرایه بهترین شرکت دکوراسیون در ایران تماس بگیرید.

نصب پارچه دیواری می بایست توسط نصاب های زبده صورت گیرد تا زیبایی هرچه بیشتری داشته باشد. نصب پارچه دیواری خیلی دشوار نیست اما نمیتوان گفت که آسان هست. نصب پارچه دیواری اگر توسط نصابهای حرفه ای صورت گیرد قطعا در زیبایی هر چه بیشتر کار تاثیر میگذارد.

قیمت پارچه دیواری در ارین ارایه

 

قیمت پارچه دیواری خیلی به جنس و برند تولید کننده آن پارچه دیواری مربوط می شود. قیمت پارچه دیواری های ایرانی معمولا بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است و قیمت پارچه دیواری های خارجی و بالطبع مرغوب تر از ۳۰۰ هزار به بالا در هر متر می باشد. قیمت انواع پارچه دیواری ایرانی و خارجی را می توانید از شرکت آرین آرایه درخواست کنید.

 

منبع: نمایندگی پارچه دیواری

 




:: برچسب‌ها: نمایندگی پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: